Jeg er kæmpefan af at inddrage teknologi og it i min undervisning. Jeg brænder for at gøre undervisning nærværende og levende ved altid at være nytænkende og nysgerrig sammen med mine elever. Til daglig arbejder jeg på en folkeskole i Randers, hvor jeg underviser på 2. årgang i dansk, kristendom og idræt.
Jeg er også teknologivejleder og arbejder målrettet med alle skolens elever for at styrke deres kendskab til teknologiens verden og brugen af denne i praksis.
Jeg brænder især for den kreative og legende tilgang til læring, og jeg sætter en ære i at gøre mine elever til aktive medskabere af den gode og udbytterige undervisning.
Jeg har verdens største JA-hat på. Hvis vi kan få idéen, så kan vi også udføre den. Hvilket engang imellem skaber nogle anderledes og inspirerende læringssituationer med eleverne.
Mit primære fokus er dansk og kristendom, men jeg arbejder også med udvikling af undervisningsmaterialer og vejledning af mine kollegaer fra 0. til 6. klasse i forbindelse med inddragelse af teknologi i undervisningen.
Jeg er kæmpefan af at inddrage teknologi og it i min undervisning. Jeg brænder for at gøre undervisning nærværende og levende ved altid at være nytænkende og nysgerrig sammen med mine elever. Til daglig arbejder jeg på en folkeskole i Randers, hvor jeg underviser på 2. årgang i dansk, kristendom og idræt.
Jeg er også teknologivejleder og arbejder målrettet med alle skolens elever for at styrke deres kendskab til teknologiens verden og brugen af denne i praksis.
Jeg brænder især for den kreative og legende tilgang til læring, og jeg sætter en ære i at gøre mine elever til aktive medskabere af den gode og udbytterige undervisning.
Jeg har verdens største JA-hat på. Hvis vi kan få idéen, så kan vi også udføre den. Hvilket engang imellem skaber nogle anderledes og inspirerende læringssituationer med eleverne.
Mit primære fokus er dansk og kristendom, men jeg arbejder også med udvikling af undervisningsmaterialer og vejledning af mine kollegaer fra 0. til 6. klasse i forbindelse med inddragelse af teknologi i undervisningen.