Mit navn er Henrik Thomassen, og jeg har i over ti år haft succes med at anvende principperne indenfor spilbaseret læring i min undervisning. Jeg oplever, at spilbaseret læring skabe de bedste mulige læringsrum for mine elever. Det er min erfaring at ved brug af disse principper vil man kunne kombinere pædagogik, didaktik, og fagfaglighed på en meget effektiv vis, så eleverne oplever læring som en leg, og derfor forbliver nysgerrige læringslystne individer. Man kan altid tage fat i mig og få inspiration, da jeg har prøvet en del, og jeg er altid selv nysgerrig på hvad andre laver.
Mit navn er Henrik Thomassen, og jeg har i over ti år haft succes med at anvende principperne indenfor spilbaseret læring i min undervisning. Jeg oplever, at spilbaseret læring skabe de bedste mulige læringsrum for mine elever. Det er min erfaring at ved brug af disse principper vil man kunne kombinere pædagogik, didaktik, og fagfaglighed på en meget effektiv vis, så eleverne oplever læring som en leg, og derfor forbliver nysgerrige læringslystne individer. Man kan altid tage fat i mig og få inspiration, da jeg har prøvet en del, og jeg er altid selv nysgerrig på hvad andre laver.
Jeg er ved at udvikle en årsplan for lege til matematikundervisning i indskolingen. Nedenfor kan du se de første ti lege og oversigten blive løbende opdateret og udvidet med flere lege. Spil og lege fylder en masse i min undervisning, og jeg håber, at det kan inspirere andre.
Lege 1-5:
Lege 6-10:
Lege 11-15:
Under udvikling